Надад чи хэлээч яг одоо юунд итгэж байна...


Яг одоо би итгэж байна
Энэ дэлхий дээр хэн нэгэн намайг үхэхээс буцахгүйгээр хайрлаж байгаад  итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Хэнээс ч  илүү хайрлах үүрдийн хайртайгаа учирсандаа итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна

Чи бид хоёрын бие биенээ хайрлах хайр хэзээ ч хувирахгүй гэдэгт итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чиний минь үнэнч сэтгэл хад чулуу мэт бат бөх гэдэгт итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чамаасаа хэзээ ч салахгүй гэдэгтээ итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чиний минь зүрх сэтгэл гал халуун хайраар булгилж байгаад би итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чиний минь хайрах сэтгэл хэзээ ч мөхөхгүй гэдэгт итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чинийхээ халуун хайр, үнэнч сэтгэл, бүх зүйлд итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чамайгаа зүрх сэтгэл, бүх эд эсээрээ хайрлана гэдэгтээ итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чамдаа амиа өгөхөөс буцахгүй тийм их хайртайдаа итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Чи бид хоёр буурал болтлоо хамтдаа аз жаргалтай урт удаанаар амьдарна гэдэгт итгэж байна
Яг одоо би итгэж байна
Амьдралын сайн сайхан бүх зүйлд би итгэж байна
Би итгэсээр байна...
Хайртдаа зориулав.Би чинь чинийхээ бүх хайранд итгэж байна

Сэтгэгдэлүүд:

1. МОНГОЛХАТАН | 2012-06-20 20:13:58
би хайрынхаа намайг хардаг тэр харцанд итгэдэг, тэнд бүх зүйл агуулагдаж байдиймааа,,,
2. naraa_LFC | 2012-06-21 21:01:35
сайн уу? би нөгөө Android Blog-ын Эзэн ч гэх юмуу Admin ч гэх юмуу нэг тийм хүн нь байнаа хэхэ. таны блогоос их олон хайрын талаарх мэдлэг олж авдаг шүү
3. Эрэгтэй (зочин) | 2012-07-24 23:06:29
Би харин юу ч баталгаатай биш гэдэгт итгэж байна Хайр бол хувирамтгай... Энэ нь муу биш Хайр удаан байх хэцүү яагад гэвэл хүн уйддаг тэрийгээ ч ойлгодог мөртлөө итгэцгээдэг :_)
4. annalily (зочин) | 2012-09-14 12:22:29
би итгэж байна яг одооо

Comments

Popular posts from this blog

Хайртдаа явуулах мэндчилгээ

Хайртдаа бичсэн захидал