Хайртдаа бичсэн захидал


Хайрт минь чи надаас залхаж байгаа эсэхийг би мэдэхгүй байна. Чамайг өөр эрэгтэй хүмүүстэй юм бичих ярих бүрд надаас уйдаж байгааг чинь мэдрэх юм. Гэхдээ би уурлаж бас гуйж үзсэн тэгээд аргаа бараад би бас өөр хүнтэй бичлээ шүү гэхээр чи яах ч гүй өө тэг тэг бич гэх юм тэгэхээр чамд би бүүр хамаагүй болсон юм шиг.
Хайрт минь нүдээ аниад түрхэн зуур бод чи бид хоёр анх яаж учирсанаа бас тэр үедээ миний хөөрхөн хайр нь өөр хүнтэй бичдэг байснуу ярьдаг байсан уу? Үнэхээр чи минь өмнөх амьдралаа мартаж чадахгүй байгаа бол би чамд яаж туслахаа мэдэхгүй байна.
Үхэл амьдралын зааг хүртэл халуун гараас чинь хөтлөөд хамт явмаар байна. Чамаас өөр хэнийг ч ингэж хайрлаж байгаагүй ээ гэхдээ би чамд буруугаар ойлгогдоод байдаг. Ойлгогдож чадахгүй байгаа нь бас миний л муу... Харц чинь над дээр тусахаа байж
                      Хайрын үг чинь өөр тийшээ салхилах юм
                      Хамаг бүхнээс илүү итгэсэн итгэл
                      Хоромхон зуурт нурж уналаа
                      Сэтгэл чинь надаас холдоод байна
                      Сайхан үг чинь хайчив
                      Санах тусам чи улам цаашлаж
                      Салах өдөр улам ойртосоор
                      Энэ бүхнийг ганцхан чи л өөрөө зогсоож чадна эндээс цаашихыг нь харин би аваад явч чадна. Надад эргэлзээд хэрэггүй хамтдаа тэр хайрын аялалруу бүхэл замыг хамт туулаач би чамайг ганцаардуулахгүй амлий хайрт минь надаа эргээд ир би чамайг энэ дэлхий дээр хайрлаж чадах цорын ганц хүн байна. Хайрт Туулайдаа хайртай гэж бүх хүнд дуулдахаар хэлж чадахгүй ч энэ блогоор орж ирэх хүмүүст харагдахаар хайртай гээд хэлчий миний хайр надтай цуг байгаач...
Харилцаагаа сайжруулахад хамт байх цаг хугацаа л хэрэгтэй байна.
Хайрт чоноос 

Сэтгэгдэлүүд:

1. Гена-D (paulchris) | 2012-08-31 13:33:04
Үүүш наадах чинь ёстой амархан шдээ

Хайртыгаа уйдахгүй болтол нь янз бүрийн юм сэд. Тэгээд мартааский
2. sodko (зочин) | 2012-09-11 21:48:08
ta 2t amjilt
3. baagii (зочин) | 2012-09-19 16:04:31
ih sonin hr bna
4. hehe (зочин) | 2012-10-03 20:52:22
Hehe hun honind durlahtai l adilhan yumda

Comments

Popular posts from this blog

Хайртдаа явуулах мэндчилгээ